سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فروش انواع گلاب و عرقیات طوبی گستر

صفحه خانگی پارسی یار درباره

آیا عرقیات گیاهی میتوانند جایگزین داروهای شیمیایی باشند؟!

استفاده از خواص درمانی گیاهان برای تسکین درد‌ها قدمتی به اندازه عمر بشریت دارد؛ شاید جالب باشد قبل از هر چیزی بدانید که اکثر داروهایی که در طب نوین امروز استفاده می‌شود میز منشائی از گیاهان با خواص دارویی دارد!

مقایسه طب گیاهی و نوین

سر منشا تفاوت در این دو طب را می‎توان در داروهای تجویز شده برای درمان و یا جلوگیری از بیماری دانست. در طب گیاهی گل گیاه به صورت دم کرده و یا به صورت عرقیات گیاهی از سوی پزشک برای مصرف شما تجویز می‎شود؛ گیاهان شامل اجزای بسیاری هستند که طبیعتا همه‌ی بخش‎های آن خواص درمانی ندارد! به همین منظور استفاده از عرقیات گیاهی همیشه راحت تر و تاثیر بیشتری داشته است.

متخصصان و پزشکان سنتی بر این باورند که مصرف گل گیاه و عرق آن از آن جهت مفید است که اولا خواص کاملی از عناصر گیاهی نصیب بیمار می شود و دوم این که با مصرف تمام یک گیاه، از شدت عوارض سمی یک ترکیب خاص کم می‌شود. اینها در حالیست که در آن دسته از داروهای نوینی که منشا گیاهی دارند با عصاره سازی ساخته می‎شوند به این ترتیب که در طب نوین سعی به تخلیص و عصاره سازی گیاهان و استفاده تنها از یک عنصر شیمیایی آن می‌باشد.

بهبود وضعیت کلی در قبال توجه کمتر به نشانه بیماری!

در طب سنتی داروهای گیاهی که تجویز می‌شوند بیشتر سعی در بهبود وضعیت کلی بیمار می‌باشد و کمتر به نشانه بیماری توجه دارند. برای مثال اگر شما دچار خونریزی حاصل از قاعدگی باشید، نشانه کنونی شما را حاصل اختلال در وضعیت سلامت کلی بدن می‌دانند و لذا با درمان و اعاده سلامتی کلی به فرد، اختلال فعلی نیز برطرف می شود.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به مقاله درمان گیاهی یا درمان نوین؟! " مراجعه کنید و یا به وبسایت طوبی گستر به نشانی اینترنتی Www.Tubagostar.ir مراجعه کنید.