سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فروش انواع گلاب و عرقیات طوبی گستر

صفحه خانگی پارسی یار درباره

بهترین روش درمان فشار خون

    نظر

آیا به دنبال روش برای درمان فشار خون بالا هستید؟ اگر به دنبال راهی طبیعی برای درمان و پیشگیری از فشار خون بالا هستید ما برایتان یک پیشنهاد ویژه داریم و آن استفاده از گلاب است. در این مقاله ابتدا در مورد خواص متعدد گلاب خواهیم خواند و پس از آن در مورد روش درمان فشار خون بالا با گلاب را برایتان تشریح خواهیم کرد. با پارسی بلاگ طوبی گستر همراه باشید.

اگر شما نسبت به  خرید گلاب ممتاز اصل درجه یک کاشان اقدام کنید می‌توانید از خواص عمده این عرق گیاهی خوشبو برای حفظ سلامت دهان و دندان، کاهش اضطراب و استرس، کاهش خستگی و حرارت بدن و حفظ سلامت پوست استفاده کنید.

  • سلامت دهان و دندان با گلاب

بسیاری از بیماری های دهان و دندان با استفاده از گلاب قابل درمان است. این عرق التهابات و مشکلات لثه را تسکین می دهد و در درمان آن ها بسیار موثر است. گلاب دندان ها را تقویت می کند و درد لثه ناشی از دندان درد را تسکین می دهد. علاوه بر این گلاب می تواند در درمان بوی بد دهان موثر است.

  • کاهش اضطراب و استرس

یکی از خواص گلاب برای سلامتی، کاهش استرس است. عطر و رایحه گلاب در درمان استرس بسیار موثر و در کاهش فوری استرس بسیار مفید است. این عرق در بسیاری از داروهای عطر درمانی مورد استفاده قرار می گیرد و با استرس مبارزه کرده و خلق و خوی را بهبود می بخشد. از گلاب در برخی از صابون ها و شوینده های بهداشتی برای افراد مبتلا به فشار خون بالا و استرس، استفاده می شود. یکی از مهمترین خواص عطر گلاب، کاهش خطر ابتلا به افسردگی می باشد.

  • کاهش خستگی و حرارت بدن

با نزدیک شدن تابستان علاوه بر گرمی هوا میزان حرارت درونی بدن نیز افزایش می‌یابد و این مسئله می‌تواند تاثیر زیادی در خستگی جسمی افراد داشته باشد. یکی از روش‌های طبیعی و موثر برای افزایش نشاط و کاهش خستگی بدن گنجاندن عرقیات گیاهی همچون گلاب خنک به برنامه غذایی است.

  • حفظ سلامت پوست با گلاب

شاید عمده ترین خواص گلاب مربوط به درمان بیماری‌های پوستی باشد! شما می‌توانید برای رفع پف چشم، درمان جوش‌ها و آکنه‌های پوستی و بهبود و درمان پوست خشک از گلاب استفاده کنید. 

در سال‌های گذشته تحقیقاتی توسط محققان کشور آمریکا برای بررسی اثر کاهندگی فشار خون بر روی برخی از گیاهانی که از آن به عنوان درمانگر فشار خون بالا استفاده می‌شد، صورت گرفته است. در این تحقیقات که بر روی گیاهانی همچون اسطوخودوس، عصاره دانه رازیانه، آویشن و بابونه انجام شد، بررسی  مشخصی بر روی مولفه زیست محیطی انجام گرفته است که این بررسی می‌تواند توضیح دهد چرا برخی از گیاهان و به دنبال آن عرقیات گیاهی خاصیت کاهنده فشار خون دارند.

بررسی‌ها نشان دهنده این است که این گیاهان و عرقیات آن‌ها در بدن  کانال پتاسیم موسوم به KCNQ5 را آزاد می‌کنند. کانال پتاسیم که در عضلات صاف عروقی قرار دارد، با منقبض شدن عضلات عروقی باعث افزایش فشار خون می‌شود و هنگامی که این عضلات آرام باشند طبیعتا فشار خون پائین خواهد بود.

با توجه به آزاد شدن KCNQ5 در نتیجه مصرف عرقیات گیاهی پائین آورنده فشار خون،  به آرام‌سازی این ماهیچه‌ها کمک می‌شود. محققان با ارائه این گزارش نشان دادند که درمان فشار خون بالا با عرقیات گیاهی که خاصیت کانال پتاسیم را دارند می‌تواند علمی و اثر بخش باشد.