سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فروش انواع گلاب و عرقیات طوبی گستر

صفحه خانگی پارسی یار درباره

لیست خواص کم یاب عرق یونچه

    نظر

عرق یونجه خواص بسیار زیادی دارد. این بار در پارسی بلاگ طوبی گستر می خواهیم در مورد خواص کم یاب عرق یونجه بخوانیم. اگر قصد خرید عرق یونجه دارید می توانید به سایت طوبی گستر با آدرس www.tubagostar.ir مراجعه کنید.

تا به اینجا متوجه شدیم که گیاه یونجه گیاهی سرشار از ویتامین هاست اما باید بدانید که این گیاه در هر شکلی که مصرف شود می‌تواند خواص درمانی نیز داشته باشد! در طب سنتی یکی از مواردی که در درمان بسیار موثر است تشخیص نوع مزاج بیمار می باشد که با آگاهی از آن طبیب می توانست موادی که با مزاج فرد سازگار است را تجویز کند. بنابراین در اینجا در درجه اول با مزاج خود گیاه یونجه آشنا می شویم و بعد در مورد خواص آن صحبت خواهد شد.

اگر شما از این گیاه به صورت تازه استفاده کنید می‌بایست مزاجی گرم و تر داشته باشید و گیاه به صورت خشک شده مناسب برای مزاج‌های گرم و خشک می‌باشد. شاید جالب باشد که بدانید عرق یونجه می‌توانید خاصیت خود را برای مدت چند سال نیز حفظ کند. به عنوان کلام آخر عرق یونجه برای درمان ضعف جسمانی، ضعف بینایی، کم خونی، تصفیه خون، تقویت اعصاب، پاکسازی روده و ... مناسب می‌باشد.

عرق یونجه یکی از عرقیات گیاهی است که در جایگاه خود خواص درمانی بسیاری دارد. بارزترین خواص درمانی عرق یونجه می‌تواند چاقی صورت و درمان کم خونی و تصفیه خون و ... باشد که در ادامه مفصل تر درباره آن صحبت خواهیم کرد. این عرق گیاهی طی فرآیندی مشخص از گیاه یونجه گرفته می‌شود. این گیاه از آنجایی که سرشار از انواع ویتامین ها، پروتئین ها و مواد معدنی می‌باشد به سلطان گیاهان معروف است به طوری که به جرات می‌توان گفت خواص درمانی آن از بسیاری از گیاهان دیگر بیشتر است.

داروی عرق یونجه